Efkes de club verwittigen... - Reisverslag uit Gent, België van Bo Van de Woestijne - WaarBenJij.nu Efkes de club verwittigen... - Reisverslag uit Gent, België van Bo Van de Woestijne - WaarBenJij.nu

Efkes de club verwittigen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bo

24 Augustus 2009 | België, Gent

Besten allemaal,
Tis maar om te zeggen dat mijn aanwezigheid hier in belgenland maar van zéér korte duur is. Lang genoeg om weer wa kilos bij te komen zeker!?! By the way: maandagmorgen 24 augustus woog ik just op de kop 80 kilo. D.w.z. dat ik in Frankrijk 13 kilo heb achtergelaten die ik nu vanaf volgende week ga opsporen. Want dit keer is het geen fietsvakantie (Leen háát fietsen), maar zoiets van: we gaan der van genieten. En zoals jullie weten beste vriendinnen en vrienden, Leen en ik zijn volleerde levensgenieters. Dus dat belooft....
Waarom WEER naar Frankrijk? Wel, tis a) niet ver en b) ge kunt er heerlijk eten... Dus da belooft ook! Bovendien is Leen wild enthousiast geworden door mijn verhalen over de wijnroute die ik heb gevolgd en haar een beteke kennende: Leen zweert bij wijn... Nog iets da belooft!

Maar eigenlijk in feite is het bij onze zuiderburen heerlijk vertoeven.

Dus mijne dames en heren, laat jullie volzinnen weer over het scherm druipen! Wij zorgen af en toe voor de aanzet!

• 24 Augustus 2009 - 17:51

Filip T:

Let op dat je niet via omweg in Compostela belandt. Alvast smakelijk en wanneer ga je nog eens op reis?

• 24 Augustus 2009 - 18:48

Jan Van Belle:

Godverdegodver , zie je nie beshoamd ? mé moeita thus en oal were weg ! Moa vent toch , hoe doe gie da , I kenen dar geen cens voare weé !( LOL )
    Have fun !!!!!!!!